hellå

jaha. har så grymt tråkigt och är så grymt trött så jag vet inte vad ja ska ta mig till. sitter i skolan o har försökt pluggat lite men som vanligt glider man in på andra sidor och fastnar. iallafall så slutar vi nästa vecka vilket känns pissbra,tror de kommer bli en dunderbra sommar! eftersom jag är en tokiglitenhästtjej så ska jag tillbringa en vecka hos den bästa maria en vecka precis när vi slutat skolan, kommer bli så sjukt skönt, tar med calleponken och hjälper maria med allt som behöver göras, ett litet föl ska komma ut med hjälp av oss också, ehe kommer dö lite. nä men det kommer bli bra.
juste min helg ägde sönderrrrr, först låg katja o jag o kolla barnprogram hela förmiddagen tills klockan närmade sig 4 då vi knallade iväg och fixade lite bärka, hem o fixaochtrixa, sen kom alla goa tjejer. otroligt trevligt vare! var ju tänk att vi skulle mysa på yeah så som förra året men det äckligapissvädret gjorde att va for till strömpis istället. jaaa somna med smörpopcorn och katja i hela sängen,  mums. lördag gick vi allihop till the planet o käka pizza o tacos, vill bo där, och kvällen spenderades med denicen och harry potter maraton! myspys
jaa nu ska jag snart kila hemåt till min älskade musfamilj som snart ska få åka hem till finnerödja och bo med två kissar under sommarn, undra hur många möss jag har kvar sen..

sötbild på supersugnaronjaochdenmindresugnahanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0