blogggg

kikar in här en sväng nu när jag sitter hemma i finnerödja och har inte allt för mycket att göra.. fast jo, har rätt mycket att göra, tusen biljarder skolgrejjer.. fast sånt kan man inte göra när solen är framme då man mycket hellre ligger på en filt på gräsmattan och gosar med den gosigaste kissen ever. haft ganska fullt upp sista tiden, ganska mycket utgång nu när jag finally blivit 18 dåråå, sen skolan såklart och så har jag ju skaffat mig en stor musfamilj, två bebisar och pappa lenny, aaah älskar dom.
haha älskar mig själv ibland alltså, va hemma hos mormor i helgen för mammas bror från uppsala var nere med sin treåriga snutte så va ju såklart tvungen och åka bort o gosa lite, iaf så satt jag på trappen när jag inser att mobilen var bortsprungen, leter en stund och inser att den har trillat ner i en putteliten springa mellan trappen och huset.. dööö. så de va bara och gräva ett stort hål framför trappen och sen krypa under och hämta den. bara och bara.. så nu har jag bytt mobil vilket behövdes!
nä nu ska jag va snäll mot min mor o far o klippa gräs o rida pållen en sväng, kanske plugag en stund också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0