00.06

hejhej hemsk mycket hej
jag ligger i min säng vilket hela min dag har bestått av, jag har käkat två bananer också, ibland är det megagott, lr någe. åh jag hatar o ligga hemma på en lördag, men tröstar mig med att jag har faktiskt en veckas lov nu, men ändå.. imorrn blir de åka till hova och löshoppa qalle, ska bli kul o se hur de går, är ju jätte länge sen sist, jag börjar känna mig som typ 12 igen, sitter och babblar om min hest hela tiiiden liksom, men ni får väll stå ut. idag kör vi en hiss och diss faktiskt,

Hiss
•kan hissa sängen, jag bara älskar den som kom på sängen
•VAN klart bästa, ska fixa en sån när jag blir stor och stark :3
•o så måste ja ju hissa min kisse, som kom tillbaks igår efter 2 veckors semester

Diss
•sova själv, finns nog inget tråkigare, uscha
•att tänderna blir äckliga om man äter många bananer
•att man ska ställa om klockan, jag blir så förvirrad


oh me like, ge mig pengar vafan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0