mumma dig

jag gick upp halv 6, OCH JAG HAR LOV! duktigt, ja. åkte till h-fors, sov till 12 lr nått och vid 1 åkte vi in till laxå och sen vidare till örebro, mathias skulle på jobbsak och jag, gjorde ingenting, åkte till laxå igen och köpte feeta familjepizzan, hah åt fan nästan upp hela, fast då snackar vi ju om mathias och hans megamage också:c ne taskigt lr ne
sen kom evelina och lina och hälsade på också, hejhej, säger bara go for it girl, tomorrow, och nu ligger jag hemma i min säng och är typ jätte arg, men sen vart jag glad igen när jag hittade prinsessan och grodan! woho happyface
snart kommer påskharen, men min påskhare kommer med öl och sånt ist, vi gjorde en deal, gott med påskmat o sånt också:3
nee nu ska hanna ta en öl och kolla prinsessan och grodan
hajhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0