klappa katten

hemma i min skog igen, tycker för en gång skull att det är skönt. har vart så duktig idag tycker jag, har gjort matte prov, vilket kändes ganska bra, engelskaförhör, om man nu kan kalla de förhör, och sen praktiskt prov i arl! ah hade väll kanske inte pluggat nått men tyckte jag skötte mig fint iaf.
tog tåget hem och då fick jag för mig och rida på min qalle, sagt o gjort, han gick suuuper bra, han är helt perfekt, framåt och massa busig! känner att jag har saknat ridningen mega mycket, mår bra när jag är i stallet, har ju vart där i 16 år så kanske inte så konstigt:3 nu när det är lov så ska ja försöka rida oftare OCH plugga..
imorrn blir de örebro igen med katja bus, ska bara gå runt o mysa, kolla in monkiii, käka o bio. megamys
såå nu blire de kaffe och mysa med min underbara mor


såklart ska min nisse vara med på bild!


sedär vilken snygging, qalleponken


och så gamling, 28 år och fortfarande lika snygg



Kommentarer
Postat av: bebibus

nisse han gillar va med på bild han !

2010-03-26 @ 16:53:01
Postat av: Hanna

joo han gör ju de!

2010-03-28 @ 13:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0