björnes

yepp jag är hemma igen, har precis duschat och väntar nu på varma mackor,n gottit, idag blir de bara och vara hemma, är sjuukt trött, skallevärk osånt, blir my smed familjen ist! måste säga att gårdagen blev riktigt lyckad, vi kände för att dra till mariestad och kolla läget vilket vi gjorde i världens coolaste van! den blire o åka i till pip! åkt eiaf till laxå och hämta linda och becca även lite kalassaft till mig, vart allsång, öl och underbara vänner, awesome helt enkelt
kom till mariestad och upptäckte att men nej jag hade inget legg med mig:3 så jag med mitt redan illa dåligt minne plus öl skulle komma ihåg katjas fördelsenummer o ta hennes kort, kände att de var inget för mig så jag sprang helt enkelt under kedjorna och in förbi där man betala och när becca kom tryckte jag min hand mot hennes stämpel och vips så va de gjort, huhu klockren, gratis inträde fifan. träffa massa gammat hova folk, hitta en fyndpåse under en bil med massa öl o sprit och vips vart hanna helt megabäst, alla somna förutom jag o herr nilsson, fy er
megagreat kväll,
nu ska hanna och hannas far göra varma mackor och mysa framför tvn så
byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0