21 mars

idag är hanna arg och förbannad på allting, jag är så trött på allt, vill bara komma ifrån de här, vill komma ifrån örebro, skolan men framför allt dig! somna vid 5 imorse och vid 10 kom mor o väckte mig, mega glad vart jag
mega glad är jag nu, hjälpt mamma och baka lite tills ikväll när släkten kommer hit och firarar min födelsedag, har ingen som helst lust med de, vill bara va själv, jaja psykfall, ni kan vara glada att ni inte är i min hjärna just nu, tusentals tankar, har ingen koll på nånting, måste plugga, har företagsekonomi prov på tisdag ett antal uppgifter och lämna in men jag orkar bara inte, ligger i min säng och stirrar i taket ist..ah ni väljer ju själva om ni orkar läsa mitt gnäll men måste skriva av mig lite, det hjälper faktiskt en stund..
nu ska ja ner till salongen och städa och min underbara mor ska följa med och hjälpa till och kanske fixa till mitt hår:3

rent äckligt hat



ååh min gry är borta, hon har vart borta mer än en vecka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0