20 mars

sitter hemma och har precis vart och hämtat massa mat till hästarna, skapligt kul idag..
jag mår piss idag men de är väll ganska välförtjänt, lite får man skylla sig själv att man dricker när man spyr och inte kan käka(y) kul hade jag väll iaf men drog från varberga, oj nu fick ja hjärnsläpp, hette de så? aja skitsamma drog därifrån vi 12 tror ja, katja hoppa av nånstans för o möta sin man medans ja åkte vidare till hennes lägenhet för o hämta saker, somna där, vakna 5 min innan bussen till hfors gick, somna i bussen vakna precis där jag skulle av men önskar att jag inte hade vaknat och åkt tillbaks till örebro.. kom hem till mathias vid halv 3 lr nått och får reda på massa skit, blir förbannad ledsen och hela köret så de slut amed att ja drog därifrån vid halv 6, då fick min kära far hämta mig:3 sneelt

vill bara säga att du är så jävla äcklig man kan bli och jag vill aldrig i hela mitt liv se dig igen,
den här gången ska jag vara stark nog att inte släppa efter och komma tillbaka! fuck u


iaf, kan inte sova pga allt som hänt så har sovit 3 timmar inatt och spytt 3 ggr, illa
ska försöka rycka upp mig och försöka få dom otroligt äckliga bilderna ur huvudet genom att rida ut med mamma, va ett tag sen o så är det så fint väder idag

älskar min mamma, vet att hon kommer hjälpa mig igenom de här och försöka stötta mig på alla sätt o vis



vart rödhårig igen, me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0