19 mars

gaah, har precis haft naturkunskapsprov, rövhål, hade knappt pluggat nått, skulle ha pluggat igår men mådde kasst, va as trött sen kom linn och hälsade på också så de vart inget. aja får väll göra omprov på de här med då! jävla cp
huh katja ska bli blond men just nu ser hon ut som en kyckling o då skojjar jag inte, ska väll inte säga nått men lite kul äre iaf. idag slutar vi runt 1 o då tar ja tåget hem och hämtar lite saker o myser lite med min nisse som jag saknar en massa, sen tåget upp till örebro igen och ha skoj med klassen, just nu har jag väll ingen lust till nånting, har mått knas hela veckan, så egentligen vill jag bara vara hemma och ligga i sängen men då mår jag väll bara ännu sämre.

jag försöker att inte bry mig, låtasas att det är så du är men du har svikit mig så jävla hårt, jag vet inte om jag orkar mer



min nisse som typ avgudar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0