18.42

äsch vet knappt va jag ska skriva, mår bara så jävla kasst att de känns som jag är döende lr nått, orkar knappt stå på benen, kan inte äta och tårarna rinner konstant. vafan
jag kan verkligen inte få dig ur hjärnan, jag har vart med mor hela dagen för att slippa ligga ensam och tänka men de spelar ingen roll, jag orkade mig till och med upp på hästen men inte ens när jag satt på min underbara qalle kunde jag få dig ur mitt jävla huvud! gaah
jaja crybaby, ska sluta o tycka synd om mig själv
nee ska ringa katja och ta ett lyckopiller så blir allt bra..

Kommentarer
Postat av: katja

elskar dig / din katt

2010-03-21 @ 17:59:23
Postat av: Hanna

älskar dig me!

2010-03-21 @ 18:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0