18 mars

hejhej 17 åring
yepp fyllde mig ett år närmare 18 igår, känns ganska bra
min födelse dag bestod av att ja vakna vid 6 hemma hos mathias gick upp o gick till skolan, sug
sen till tingsrätten o fixa den skiten, PÅ min födelsedag liksom, snälla är dom
sen käka jag, mor o far tacos o pizza på the planet, klart bästa, sen tillbaks till skolan där klassen sjöng så fint för mig:3
slutade vid 2 och åkt ehem och gjorde verkligen ingenting, va trött, ledsen och grinig så somna vid 10 lr nått. awsome dag, eller inte
har bestämt mig för att blogga lite mer, kanske vara lite seriösare, har j uändå inget bättre för mig, borde igentligen sitta och skriva klart alla uppgifter som jag fortfarande inte har gjort ist för o sitta här men de orkas inte
imorrn är det fredag och då blir det att stanna i örebro, få min ansiktsbehandling o de av gabriella, hon ja praktisera hos, sen hem till katja och fixa o sånt sen hem till frida och sofia på nån slags av klassfest men jag ser den som min födelsedags fest! nu blir det svenska tror jag så byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0