torrrrrsdag





lite bilder från miami i somras, saknart lite kanske, iaf värmen, stranden och kusinen! satt och kollade igenom alla 3268364823 tusen bilder häromdagen och funderar på om man ska flytta dit efter att man slutat skolan, tror de vore awesome. idag är det näst sista dagen på praktiken, sjuukt skönt. har väll inte vart här så himla mycket men ändå, emma hade räknat att hon hade gjort 60 behanldingar medans jag hade gjort 30, hähä. va hemma igår, sov till 12 eller nått och låg o slöa framför tvn i 3 timmar, när jag tillslut orkade ur sängen drog jag upp på stan och hanldade den sista julklappen och med den fösvann även mina sista pengar..
torsdag som sagt vilket betyder att bästa denicen kommer till örebro igen vilket betyder att vi ska mysa! ska visa henne att jag har slutat bita på naglarna, igen! dutti tjej
imorrn är det fredag igen vilket betyder öl, men vart och med vilka är ännu ett frågetecken, ska klura lite påt.
nu har jag snart min första behandling så cya

löve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0