one in a million



jaha, älskar att försova sig och när man väl kommer till skolan så har man slutat. så nu sitter jag här och funderar på om man ska försöka plugga lite när man ändå är här o har internet liskom. fast nä.
nu är jag ledig resten av veckan och nästa vecka är det bara tre tema dagar sen är det jullov, wäääh. inte för att jag gjort så mycket den senaste månaden men ändå!
har kommit på hur mycket jag tycker om min mus lenny faktiskt, jag drömde en mardröm om han förra veckan, han gick av på mitten.. undra va det betyder.
imorgon, onsdag, kommer mami upp till örebro, gå på stan o mysa är planerat och sen tar hon med lenny hem till skogen, han måste ju få va med o fira jul.
hursomhelst så stannar jag kvar i örebro en dag till och drar till hfors på torsda, ska städa åt han som inte kan städa sitt rum själv.. snäll är jag
idag är det hannas städdag minsann, tvätttid, disk o all annan skit måste göras, har jag tur kommer denicen och håller mig sällskap, underbara vän
world spins madly on

löve

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu får du blogga mer när du tagit bort facebook :)

2011-01-11 @ 20:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0