hejhej immunförsvar

sitter på praktiken ute i linde och har precis kommit fram från mitt gömställe, orkar man inte massera så gömmer man sig har vi kommit på! är sjukt förkyld o mår illa o grejjer så ska snart åka hem och lägga mig i sängen och kolla astrid lindgrens jul, massa mys. borde plugga lite också, har kommit på att jag ligger efter med ganska många uppgifter nu igen, men ska försöka fixa de så fort som möjligt! imorrn ska jag va med katja som jag inte träffat eller pratat med på 3 veckor, hon ska försöka lära mig dansen som är på dansavslutnigen på söndag! kommer nog gå.. bra. och på torsdag kommer bästa denicen till örebro igen så då ska vi mysa sönder! nä nu ska jag snart gå iväg till bussen och åka och handla lite mat innan jag kryper ner i sängen.

löve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0