sisåder

har inte haft tid o skrivit nått, lr jo tid har ja väll haft men inte ork.. har typ bott hos mathias den här vekcan, nån dag hos madde o katja okcså^^men i åkte hem i fredags för att mor o far hota med att ringa polisen och då skulle soc bli inblamdad o skit, kände inte riktigt för att åka dit igen.. aja kom hem och snacka lite me dom, dom va mest sura över att ja inte vart i skolan på hela veckan o skit.. o så trodde dom att ja hade rökt hasch o grejjer så nu ska man åka o ta pisseprov på måndag kanske^^haha värt liksom, pappa får sina ryck ibland^^  skolan dårå, de blir tydligen ingen apu för mig utan jag får stanna kvar i skolan med katja:I måste ta igen allt nu.. inte kul men måste göras för att jag ska få stanna kvar vafan.
just nu sitter jag o nördar här med katjaa buus som jag har saknat!
hareeee
♥♥♥




ååh mina kisse ungar har blivit såå stora! as söta är dom!


min qalle har också blivit fin, snart äre tre års test!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0