du kan bara dra!




är sååå sjukt jävla trött på dig!! snälla kan du inte stanna upp och tänka på vad fan du håller på med? tror du man orkar sånt här hur länge som helst eller? du kan inte ens stå för hur du känner,( om du nu känner så som du säger till mig) tror du själv att man vill va me nån som inte kan stå för att man är med varann? meen nee jag lyssnar ju inte på vad du säger.. in my aaasss va! vem fan äre inte som lyssnar igentligen.. men de här är bara en rolig lek du har lekt, men jag kan säga att det är verkligen slut på de nu! tänker inte ta nån mer skit, om du inte visar hur du vill ha det så tar jag mitt pick och pack och drar! usssch palla de här!!
</3

Kommentarer
Postat av: Josefin

va ere som har hänt?:(..

2009-11-17 @ 15:09:37
URL: http://akjosefin.blogg.se/
Postat av: Hanna

massa förstår du:/

2009-11-18 @ 11:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0