det här suger balle

klapphanna på ingång... just nu är jag faktiskt hemlös^^ bråka som fan me mor o far och de slutade me att ja packa min väska och stack, inte långt, bara till laxå för att mysa med mysmongot själv. men iaf så jag vette fan vart ja ska sova imorrn asså för katjas pappa ska sova i hennes lägenhet, men de ordnar sig:) men jag har så jävla ont i magen så jag rapar ekorrar snart!
vaknade kvart över nio imorse, försov mig igen... åkte till örebro vid tio och knallade hem till bruuus och käkade upp hennes nudlar(6) sen vidare till skolan för utvecklingssamtal som gick helt okej men skulle försöka gå till skolan lite oftare.. sen gick katja o jaag på stan ett tag o for tillbaks till laxå för att sola! så sjuukt sköönt äre! nu sitter vi i maddes lägenhet o ska färga håret och ja ska förhoppningsvis ta hål i läppen, om vi får tag på kanyl o om ja vågar^^
aja, nu blire cigg o kaffe på de här(y)
pyss hej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0