jag är en fjällräv

hejhopp, sitter iskolan som vanligt, med katja och josse har precis käkat spagetti och köttfärssås! mumma
hade faktiskt sovmorgön idag, till kvart över 9:I sköönt, kunde inte sova igår, va verkligen as trött men vissa personer höll mig vaken! bus dag igår med katja, först skola, hade massage dag och slutade halv 3, hem till katja och käka nudlar och sen tilbaks till skolan vid 5 för de va öppethus, vär där till 8:s usch de va as jobbigt, fick massera massa folk och de va inte alls najs! sen hem till katja igen och då kom katjas snutte alex, katja va jätte dum, hon hallde en hel bunke med tranbärs saft på mig! fyfan va blöt ja blev men hanna svarande med att kasta spagetti(y) kriig
ocj så hade ja i massa silver schampo i håret su när är de gråblont på vissa ställen, ska slinga håret idag och sen ska det få vila lite, har färgat de 4 ggr på typ e vecka så får hoppas att de sitter kvar^^ men ja ska bli as blond har ja bestämt ig för! slutar tjugo över 3 idag och då åker jag nog till laxå en stund, sen tillbaks till katja, då blire vettenpipa med katja, josse, josses kusin och kanske madde, mys
igår kom jag på att katja är en räv men jag är en listig fjällräv! jag är faktiskt mycket listig och kan smyga! fatta va en räv, jag skulle vilja va en iaf! yeess
ahja nu har vi företags ekonomi.. se u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0