fri som en fågel

tjenistjenis sitter i skolan med katja buus och busar, vi har satt oss i klistret! älskar verkligen dig kutja! du finna alltid där när jag inte mår som bäst, du gör verkligen allt för en, finns fan ingen bätter vän än dig! love! helgen va rätt okej, fick fin besök och pommestallrick(y) mumma
buhuu imorrn åker alla kattungar, fast vi ska ha kvar en, den vita. plus att gry är nog med bäbisar igen!
jag är såå sjukt trött på alla just nu, men jag är samtidig as glad för jag är fan fri igen, 11 månader till ingen nytta? fail
så mycket som jag fått stått ut med så känns de väldigt skönt och slippa allt gnäll på att man "umgås" med fel folk och att det är fel på alla kompisar... PALLA inte förens nu fattar jag hur jävla blind jag har varit, drömkillen, in my ass!
fuck you

just idag är jag stark





Kommentarer
Postat av: Anonym

fin besök äckliga puhndar hampus kmåpr fan illa

2009-12-17 @ 16:18:20
Postat av: Anonym

Tycker du inte hampus är äcklig lr?

2009-12-17 @ 18:52:11
Postat av: Anonym

joo de gör jag, och det vet du! och jag mår illa av att tänak på dig och edetun!

2009-12-17 @ 20:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0