back to school

sitter i skolan nu dårå, har inte vart i skolan påtre veckor lr nått och den här veckan blir de bara idag och jag o katja är sjävla på hela skolan, vi ska ta igen de vi missat, vilket är sjuukt mycket... inte kuuul! aja tur att katja går i samma klass iaf!
lovet har vart rätt skönt ändå, inte gjort speciellt mycket, typ vart med katja, mathias och sovit^^ i fredags iaf vart de lite party, åkte till laxå där massa fint folk va, kvällen vart rätt bra förutom att några äckel brudar snodde min telefon och ryckte mig i hårtet så de vart lite tjafs där men dom patetiska äcklen lämnade iaf tillbaks mobilen sen!
följde med mamma igår till hova för att löshoppa qalle, de gick as bra, han är såå fin! längtar tills han blir en stor kille så man kan få börja tävla!
aja nu ska jag o katja ha massage i några timmar(y)

pysssshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0