ready or not

okej, kan inte sova så får väll skriva av mig lite.. ligger i min goa säng o har absolut ingen lust alls o gå upp halv 6 imorrn för att åka till skolan och inte göra ett piss fram till tjugo i 11 då vi slutar! ovärt! men hinner kanske träffa matteblatte iaf! kakakaa, vart as glad när jag kom hem förut för jag hitta lussebullar i frysen! så sjuukt gott äre! ska nog baka julgodis i helgen med mor o bror:) ska hämta qalle i skara imorrn, han har stått där i två veckor nu, usch o fy va dyrt:s jag önskar att jag var en indian, dom behöver inga pengar, inga pengatrubbel liksom! jag vill iaf inte va en fjällräv längre för rävar kan få skabb o de tycker ja inte om, plus att en indian är också listig!
asså fyfan av skönt de ska bli med jullov! mys med jul tycker jag, massa godis, presenter och mys med matteblatte förhoppningsvis?.. matteblatte ska veta att han är mycket omtyckt och att jag är ledsen för allt jag gjort, men ja ska bli en bra människa, så att vi kan lösa de här! löve u..
nee nu orkar ja inte skriva mer, så gnatti

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you too klappo

2009-12-18 @ 01:41:40
Postat av: Anonym

du är underbar!

2009-12-18 @ 01:43:13
Postat av: buusbruus

:)

2009-12-18 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0