klappkaka

gaaaah, är sjuuukt trött! sitter i skolan som är helt värdelös, jävla mobbing sak.
åkte till hasselfors i måndags, har inte mått så bra på länge! saknat dig sjukt mycket.. va vaken hela natten för tänkte att de va ingen idé o somna för klkockan va så mkt, skulle på kvart över 6 men somna en halvtimme lr nått innan så då vart de inge skola, sov till 4 sen mys hela dagen, högg ved gjorde vi(y) sen igår åkte ja upp till örebro för att kolla på en modevsning av stylisterna på skolan plus att katja skulle göra nån uppgift. käka pizza o sen somna jag! helt sjukt, jag skulle ha sovit hos ingrid men somna vid halv 9 lr nått, mutta! idag ska ja hem iaf, jag ska käka massa lussebullar! myes

va fan äre för fel på mig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0