jdkhsk

MEN
MEN
MEN


JAG ÄLSKAR DIG

jag kanske är dumihuvudet, pundarhora,slampa,äcklig och miffo
MEN jag älskar dig, mer än jag har älskat och älskar någon annan och annat, även om du sagt och gjort en hel del sjuka saker till mig, de går inte att förneka. och de är just därför jag har stått ut med allt och gjort vissa saker mot dig.. jag är inte heller perfekt det vet jag men jag kan erkänna det och bett om förlåtelse.. visst jag kan skriva flera sidor med saker om vad du gjort mot mig men det finns väldigt mycket som är bra också, och som jag aldrig kommer glömma. första gången jag träffa dig, första gången jag kom hem till, första gången vi pussades, första gången när du presenterade mig som din flickvän och hur stolt och lycklig jag var då, en massa andra minnen vi har, snöbollskrig, när du var med på mina tränningar och hopptävlingar( även om de inte var många ) så betydde de väldigt mycket, när vi åkte båt, alla mysiga tillfällen då vi låg och kollade på film hela dagarna, alla gånger jag somnat på din axel, vaknat brevid dig, alla gånger jag har fått klä på dig som en bebis för att du är morgon surig, alla gången vi stått och kollat på stjärnorna tillsammans,alla gånger du slagit på min ruuumpa,alla gånger du fisit på mig, midsommar ( en del av de iaf) alla gånger när jag funnits för dig när du varit på botten. visst alla har de jobbigt ibland, men vi har nog ändå hunnit med det mesta på de här året, vilket jag ALDRIG kommer glömma, även fast jag kanske vill.. vi är som gjorda för varnadra fast ändå inte, jag vet att de är svårt och glömma och förlåta, du kanske ha gjort ditt bästa men de har inte räckt till, jag har velat de så gärna och försökt få dig att du kan lita på mig, jag hat ljugit alltför många gånger så jag vet att de är SVÅRT! men jag har inte knullat med ...... och vill så gärna att du ska tro mig, fastän de är svårt... de är sjukt att mån fortfarande kan älska nån så mycket fast den har sårat en så sjukt mycket.. men jag vill bli russin med dig och du få tro vad du vill..

mathias elmunen

Kommentarer
Postat av: katja

jätte fint skrivet!

ni kommer nog alltid vara speciella för varandra.

du är bäst <3

2009-12-30 @ 12:59:19
Postat av: Anonym

<3!

2009-12-30 @ 15:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0