Happyface

jag kan faktiskt va glad ibland,
jag har vart såå sjukt duktigt den här veckan så ja har inte haft tid och uppdatera, jag har gjort 2 prov ( bara 7 kvar) två datorkunskaps läxor, ett tal om mig själv, soms läxa och sen har jag gjort massa mer plus att jag har inte en enda röd fläck i mitt schema! awesome! örebro hela veckan har de vart och igår vart de skola sen läxläsning sen hem till katja och duscha tror ja att ja gjorde , kolla lite tv och sen kom marcus, jonathan o erik, käka på subway gjorde vi, aaaas gott. who lika a cookie?! jaja nu sitter ja i skolan och har precis haft en redovisning o så väntar ja på katja!
jag ska sluta röka nu faktiskt, börja snusa ist(y)





haha katjas fågel pj ville inte va med på kort, han dampa loss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå hanna hur har du gjort där uppe på bloggen, jag fattar noll, kan inte designa min blogg :( haha

2009-12-05 @ 12:35:58
URL: http://rzgavec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0