aldrig igen!

You don't know how sick you make me
You make me fuckin' sick to my stomach
Every time I think of you, I puke
You must just not know
You may not think you do, but you do
Every time I think of you I puke




fuck you och ditt skitsnack, sämre kille än dig kan man fan inte ha! förstår inte hur jag har stått ut med dig, du är fan inte normal, svartsjuk som ett jävla as, taskig och slår, väldigt moget av en tjugoåring lr!!!
skyller allt på mig, jag som förstört allt men de är väll för fan du som bidragit till att jag gjort vissa saker! men juste pundarhora, de är ju nått man kallar den man älskar! skitsnack är vare är! finns ingen sanning i alla taskiga ord utan bara en inbilning du har skapat så att du ska må bättre o ha nått o gnälla på! USSSCH skulle kunna sitta här och skriva flera sidor om ja ville men tänker inte ödsla en enda minut till på dig ditt patetiska omogna äckel!
lämna mig ifred o dar åt helvete!

Kommentarer
Postat av: Anonym

slår? snälla förklara ditt skitsnack

2009-12-30 @ 00:54:50
Postat av: Anonym

ska ja prata me dig för?

2009-12-30 @ 00:57:06
Postat av: Anonym

Vill bara inte att folk ska tro på ditt skitsnack .

2009-12-30 @ 00:58:50
Postat av: Anonym

är inget skitsnack så skyll dig själv!

2009-12-30 @ 01:02:16
Postat av: Anonym

haha okej ^^ bryr mej faktiskt inte

2009-12-30 @ 01:04:21
Postat av: Anonym

haha nee märker de^^

2009-12-30 @ 01:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0